Купити дизельний генератор 292 кВт Fogo FDG 365 SA (НОВИНКА)
FDG 365 SA це дизельний генератор на 322 кВА/292 кВт з оновленою версією альтернатора. Виготовлений з європейських комплектуючих, а фінальна збірка здійснюється в Польщі. Електрогенератор обладнаний шестициліндровим двигуном від компанії Scania, що входить до складу групи підприємств Volkswagen. Кожному циліндру відведена насос-форсунка, яка забезпечує безпосереднє паливне уприскування. Така конструкція не тільки збільшує потужність двигуна, але і знижує викиди і шум, оптимізує споживання палива. Система охолодження запобігає перегріванню, вона водна, об‘ємом 38 літрів. Є термостат та функціонал, який забезпечує нагрів рідини для швидкого запуску двигуна.
Витрата палива дизельного генератора 292 кВт – одна з важливих характеристик при виборі ДГУ. У FDG 365 SA споживання пального становить 69,4 л/год. Паливний бак двостінний, ємністю 990 л. При такому обсязі час автономної роботи дизельного генератора FOGO на повній потужності становить більше 14 годин.
Генератор змінного струму Леруа-Сомер (Leroy-Somer) відноситься до категорії асинхронних альтернаторів, з такими характеристиками:
• безщітковий;
• номінальний вольтаж – 400 V;
• коефіцієнт потужності – 0,8;
• номінальна потужність – 365 kVA;
• 1 підшипник;
• здатність витримувати коротке замикання – 270%, 10 секунд;
• електроізоляція класу H (підвищена нагрівостійкість);
• захист ступеня IP23;
• три фази;
• цифровий регулятор напруги DVR з можливістю коригування +/- 0,25%;
• виготовлений у Франції.
Управління запуском і зупинкою, регулювання роботи дизельного генератора на 292 кВт може виконуватися вручну або в режимі “автомат”, за допомогою чеського контролера ComAp AMF25. Блок має інтуїтивний інтерфейс, ЖК-дисплей з підсвічуванням.
У стандартному вигляді дизельний генератор Фого FDG 365 SA укомплектований:
• кожухом з міцних і стійких виникнення до корозії матеріалів (AL-Zn, Zr);
• компенсатором вихлопу, глушником;
• віброізоляцією;
• сенсором підвищеної температури;
• ручним дренажним насосом для мастила;
• фільтром для пального, з сепаратором;
• шиною CAN-J1939;
• електрорегулюванням оборотів вала;
• зарядкою акумуляторів;
• замком на дверцятах бака для дизпалива.
Можливе додаткове налаштування доступу до Internet, установка GPRS-комунікаційного модуля і інші опції. Розроблено програмне забезпечення для Android і комп’ютерів. За допомогою спеціалізованого ПЗ можна організувати управління дизельним генератором в дистанційному режимі, sms-повідомлення або сповіщення по e-mail. Також під замовлення доступні інші конфігурації зовнішнього вигляду, кольору, розміру бака, установка допоміжних датчиків і т.д.
[kkstarratings]
Відгуки
Відгуків поки немає.