FDG 730 VA – електростанція в кожусі, що працює на дизельному паливі.
Дизельні електрогенератори Фого дуже продуктивні і можуть функціонувати без зупинок тривалий час, тому підходять для постійного використання.
Потужність:
• основна – 557 кВт;
• максимальна – 613 кВт.
З чого складається дизельний електрогенератор FDG 730 VA
Всі комплектуючі електростанції зроблені в Європі. FDG 730 VA збирають в Польщі. Генератори проходять строгий контроль якості і безпеки.
Двигун генератора
Основний елемент дизельної електростанції FDG 730 VA – двигун, виробляє компанія Volvo (Швеція). Модель TWD1645GE – шестициліндровий ДВС з електронним управлінням. Важлива частина дизель-генератора – система охолодження, в якій циркулює 95 літрів води, знижуючи температуру двигуна. Є також вбудований апарат для нагріву рідини, який дозволяє запустити двигун в морозну погоду.
Альтернатор Leroy-Somer
Механічну енергію, що виробляється двигуном, генератор перетворює в електричну. Модель TAL049B.0 – це трифазний генератор (400 В), тобто ДЕС FDG 730 VA підходить для промислового застосування. Альтернатор відноситься до асинхронного типу, має захист від короткого замикання, характеризується підвищеною термоізоляцією. Пристрій DVR регулює вихідну напругу.
Контролер ComAp
Апарат AMF 25 має ручний і автоматичний режими, зручну панель управління, РК-дисплей. Він забезпечує моніторинг всіх аспектів роботи дизельної електростанції, зберігає понад 100 операцій у вбудованій пам’яті. Є система звукового оповіщення. Додатково можна налаштувати дистанційний зв’язок.
Паливна система дизельної електростанції FDG 730 VA
Впорскування палива в кожен циліндр двигуна виконують насос-форсунки. Без дозаправки ДГУ працює автономно 7 годин, за умови використання стовідсоткової потужності, тобто в годину споживає 140,1 літр дизеля. Бак для палива – 985-літровий, з замком на дверцятах. Разом з рамою і піддоном він утворює єдину зварену конструкцію – основу електростанції.
У комплектацію FDG 730 VA від Фого також входять:
• вихлопна система;
• акумулятори для запуску ДГУ;
• помпа для перекачування масла;
• паливний фільтр;
• кожух з шумопоглинанням і протикорозійною обшивкою.
Технічний огляд електрогенератора необхідно виконувати після 500 відпрацьованих мотогодин. При цьому перший техогляд передбачає перевірку справності всіх комплектуючих, при необхідності – налагодження важливих параметрів. Фахівці допоможуть налаштувати ДГУ оптимальним чином.
Відгуки
Відгуків поки немає.